استخدام خانم مسئول امور دفتری و هماهنگی فروشگاه
محل کار: چهارراه شریعتی(شهناز)
⏰ ساعات کاری: 19-10
جمعه تعطیل
حقوق و مزایا: 9-10 همراه با پورسانت
به یک نیروی منظم و مسئولیت‌پذیر برای انجام امور اجرایی و پشتیبانی
رسیدگی به سفارش‌ها، کنترل موجودی کالا، و کمک به مشتریان نیازمندیم.وظایف شامل پاسخگویی به مشتریان، بسته‌بندی و ارسال سفارش‌ها، نظافت و مرتب‌سازی محیط کار، و کمک به تیم فروش است.
شرایط:
✔ دارای مهارت در انجام کارهای اجرایی و روزمره
✔ دقیق، منظم و مسئولیت‌پذیر
✔ آشنا به کار با کامپیوتر و نرم‌افزارهای فروشگاهی (ترجیحاً)
✔ توانایی انجام کارهای دفتری و پشتیبانی
لطفا جهت همکاری لطفاً رزومه خود را از واتساپ ارسال کنید ویا تماس بگیرید یا پیام دهید.

استخدام بازاریابی و فروشبسته بندی
دیدن شماره