شرح وظایف:
– انجام امور نظافت عمومی محیط کار (اتاقها، سالنها، سرویسها، آشپزخانه و…)
– آمادهسازی و پذیرایی از مهمانان، جلسات و کارکنان
– رعایت کامل اصول بهداشت، نظم و آراستگی محیط
– همکاری در برگزاری جلسات و برنامههای داخلی شرکت
– مراقبت از تجهیزات، لوازم و وسایل مصرفی
– اجرای دستورالعملهای اداری و پشتیبانی زیر نظر سرپرست مستقیم
شرایط احراز:
– حداقل مدرک تحصیلی: دیپلم
– داشتن تجربه کاری مرتبط در امور خدمات و تشریفات اداری (حداقل ۲ سال سابقه مفید)
– برخورداری از اخلاق کاری بالا، آراستگی ظاهری و خوشرفتاری
– توانایی کار تیمی، دقت، مسئولیتپذیری و وقتشناسی
– توان جسمی مناسب برای انجام امور خدماتی روزانه
استخدام سرایداری و نظافتاستخدام سرایداری و نظافت در گاندینیروی خدماتی
مشاهده شماره تماس