ما به دنبال یک دستیار شخصی باهوش و کنجکاو می‌گردیم که بیشتر کارها رو با گوشی و از راه دور انجام بده. این موقعیت مخصوص کسیه که به دنبال یادگیری، رشد، نظم و ساختن مهارت‌هایی مثل برنامه‌ریزی، تحقیق و گزارش‌نویسی به صورت حرفه ای و با دانش روز دنیاست.

(توجه: این آگهی ادمینی نیست و هیچ مبلغی از شما دریافت نمی‌شه.)

کارهایی که قراره انجام بدی:
– ثبت و مدیریت رویدادها در Google Calendar
– بررسی و گزارش عادت‌ها
– تحقیق اینترنتی روی موضوعات متنوع
– ضبط و ارسال گزارش روزانه صوتی
– ارائه گزارش ماهانه رویدادهای ماه قبل

ساعت کاری: روزی ۱ تا ۲ ساعت (منعطف و قابل هماهنگی)
تعطیلات: یک روز آف در هفته به انتخاب شما
محیط کار: کاملاً دورکاری (جز یک جلسه حضوری در ماه)

اگه به نظم، یادگیری و رشد علاقه‌مندی، منتظر پیامت هستیم!
برای درخواست همکاری، یک پیام معرفی شامل نام، سن، رشته و تحصیلات به آیدی زیر در تلگرام بفرست: @ansarymehr1

استخدام رایانه و فناوری اطلاعاتاستخدام نیمه وقت
مشاهده شماره تماس