مدیریت مکاتبات اداری شامل تماس های تلفنی، نامه ها، ایمیل ها و …
انجام امور حسابداری شامل صدور پیش فاکتور، فاکتور، پیگیری و وصول مطالبات
سازماندهی اسناد اداری شامل فاکتورها، قراردادها و نامه ها و ….
انجام خریدهای اینترنتی و پیگیری خریدهای داخلی و خارجی
مشارکت در فرایندهای جذب و استخدام (آگهی‌نویسی، غربال رزومه‌ها، برگزاری مصاحبه‌ها)
کنترل ثبت اسناد مالی
ایجاد نظم و هماهنگی در فضای کاری
مدیریت حضور و غیاب
مدیریت تنخواه
آشنایی با سامانه مودیان و ارزش افزوده و معاملات فصلی

استخدام مالی, حسابداری, حقوقی در دردشتمدیر مالیحسابدار, حقوقیاستخدام مالی
مشاهده شماره تماس