شرکت معتبر بازرگانی فعال در زمینه صادرات و واردات محصولات نفت، گاز و پتروشیمی و فلزات جهت تکمیل کادر اداری خود در تهران، دعوت به همکاری می‌نماید:

موقعیت شغلی:

مسئول دفتر مدیرعامل خانوم باشد

شرایط احراز:

مسلط به نرم‌افزارهای Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)

ترجیحا تسلط به مکالمه زبان انگلیسی

دارای حداقل ۴ سال سابقه کار مرتبط

خوش‌پوش، خوش‌برخورد، منظم و دارای روابط عمومی قوی

توانایی انجام مکاتبات رسمی و تنظیم گزارش‌های مدیریتی

سن بین ۲۵ تا ۴۰ سال

مزایا:

حقوق و مزایا عالی و توافقی بر اساس توانمندی

محیط کاری حرفه‌ای، پویا و بین‌المللی

امکان رشد و ارتقاء شغلی در ساختار مدیریتی شرکت

بیمه و مزایای قانونی

اولویت استخدام:

کاندیداهایی که دارای سابقه کار در شرکت‌های بازرگانی حوزه نفت، گاز و پتروشیمی باشند، در اولویت جذب قرار خواهند گرفت.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند رزومه خود را صرفا از طریق واتس آپ ارسال نمایند. پس از بررسی جهت انجام مصاحبه حضوری از شما دعوت بعمل خواهد آمد.

استخدام اداری و مدیریتاستخدام اداری و مدیریت در میدان انقلابمنشیمدیر
مشاهده شماره تماس