شرکت هلدینگ معتبر فعال ، جهت توسعه و تکمیل بخش اداری ( CRM) و پشتیبانی و انجام کارهای سیستمی ( رصد و پیگیری وگزارشگیری و… ) ، از تعدادی نیروی « خانم » با محدوده سنی ۲۲ـ ۴۰ ودارا بودن شرایط:
ـحداقل 1 سال سابقه کاری مرتبط و مفید
ـمسلط به Excel و فرمول نویسی
ـ دارای روحیه تیمی و منظم و متعهد و قانونمند
و کاملا پویا و فعال با انگیزه جهت پیشرفت مالی در محیطی امن و اداری با همکاران خانم
با شرایط ذیل دعوت به همکاری مینماید:
✅ حقوق ثابت و خالص دریافتی ۱۵میلیون تومان ،بی قید و شرط و پرداخت حقوقها در راس موعد مقرر بدون هیچ تاخیری
✅ پاداش
✅ بیمه از روز اول (پرداخت تمامی هزینه های بیمه ،بر عهده شرکت میباشد و از حقوق کارمند ،حتی ریالی کسر نخواهد شد .)
✅ ناهار (هزینه ناهار بر عهده شرکت می باشد و ازحقوق کارمند کسر نخواهد شد.)
✅ میان وعده
✅ ساعات کاری :۹ـ ۱۷
✅پنج شنبه ها تا ۱۵
✅جمعه ها و تعطیلات رسمی تعطیل
✳️ هماهنگی تایم مصاحبه فقط با تماس تلفنی

✅ پذیرش دانشجو و اتباع نداریم.

استخدام اداری و مدیریتاستخدام اداری و مدیریت در میدان انقلابمنشیمدیر
مشاهده شماره تماس