اگر فردی منظم، دقیق و خوش‌برخورد هستید و از ارتباط با مشتریان لذت می‌برید، ما به دنبال شما هستیم!
در این موقعیت، شما نقش کلیدی در سرعت‌بخشیدن به فرآیند ثبت و ارسال سفارشات و افزایش رضایت مشتریان خواهید داشت.
مسئولیت‌های کلیدی
• ثبت کردن سفارش‌های غیرآنلاین در نرم‌افزار حسابداری
• تکثیر فاکتورها جهت مستندسازی فرآیند فروش و تحویل دادن آن‌ها به بخش ارسال
• تعیین کردن نوع ارسال بر اساس انتخاب مشتری برای صدور قبض و هماهنگی با بخش ارسال
• ارسال کد رهگیری و قبض برای مشتریان به‌منظور اطلاع‌رسانی وضعیت سفارش
• برقراری تماس با مشتریان برای حفظ و تقویت ارتباط موثر
• بررسی موجودی انبار

شرایط احراز
• آشنایی با نرم‌افزارهای حسابداری
• دقت بالا، نظم و مسئولیت‌پذیری در انجام امور
• مهارت ارتباطی و روابط عمومی مناسب

استخدام اداری و مدیریتاستخدام اداری و مدیریت در میدان انقلابمنشیمدیر
مشاهده شماره تماس