شرح موقعیت شغلی:
به دنبال یک منشی و کارمند دفتری با ظاهری آراسته، خوش برخورد و با دقت بالا برای همکاری در دفتر شرکت هستیم. فرد مورد نظر باید مسئولیتپذیر، منظم و دارای مهارتهای ارتباطی عالی باشد.
مسئولیتها و وظایف اصلی:
پاسخگویی به تلفن، مدیریت سیستم پیامکی و ارتباطات اولیه با مشتریان.
مدیریت و سازماندهی قرارهای ملاقات و جلسات.
ثبت و بایگانی مکاتبات، اسناد و گزارشها (اعم از فیزیکی و دیجیتال).
پشتیبانی از تیم فروش  و حسابداری در آمادهسازی پیشفاکتورها و اسناد اداری.
انجام امور اداری روزمره دفتر و تهیه گزارشهای موردی
مهارتها و ویژگیهای مورد نیاز:
تسلط کافی به نرمافزارهای آفیس (Word, Excel).
روابط عمومی بسیار عالی و مهارت در برقراری ارتباط موثر.
دارای نظم، دقت و تعهد در انجام کارها.
توانایی مدیریت چندوظیفه گی (Multitasking) و اولویتبندی کارها.
آشنایی اولیه با اصطلاحات فنی یا بازرگانی (امتیاز مثبت است)
استخدام اداری و مدیریتاستخدام اداری و مدیریت در میدان انقلابمنشیمدیر
مشاهده شماره تماس