یک شرکت معتبر در تهران جهت تکمیل کادر اداری و مالی خود از افراد واجد شرایط زیر به صورت تمام‌وقت دعوت به همکاری می‌نماید:
1. حسابدار
• مدرک تحصیلی: لیسانس
• تسلط کامل به نرم‌افزارهای Excel، Word و اصول حسابداری
• دقت بالا و توانایی کار تیمی
2. کارشناس بازرگانی
• مدرک تحصیلی: لیسانس
• تسلط به Excel، Word و سامانه‌های بازرگانی
• آشنایی با فرآیندهای خرید، فروش و امور گمرکی و سامانه ntsw و epl مزیت محسوب می‌شود
3. کارمند اداری و فروش
• مدرک تحصیلی: لیسانس
• تسلط به Excel، Word و مهارت‌های ارتباطی قوی
• منظم، پیگیر و دارای روحیه همکاری
4. تحصیلدار
• مدرک تحصیلی: دیپلم یا فوق‌دیپلم
• آشنایی با مسیرهای شهری تهران
• دارای روحیه مسئولیت‌پذیر و خوش‌برخورد

محل کار: تهران
⏰ نوع همکاری: تمام‌وقت
محیط کاری رسمی و پویا

متقاضیان محترم می‌توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند یا با شماره تلفن درج‌شده تماس حاصل فرمایند
a_mohagheghi20 yahoo,com

استخدام اداری و مدیریتاستخدام اداری و مدیریت در میدان انقلابمنشیمدیر
مشاهده شماره تماس